هر مجموعه ای برای فعالیت خود با توجه به سیاست کاری آن مجموعه قوانین و مقرراتی تعیین می کند. این قوانین برای شفاف سازی کار است تا در آینده هیچ یک از طرفین به مشکل برخورد نکند. بنابراین این متن برای شفاف سازی کار نوشته شده است. خرید شما از استوک پخش به منزله قبول کردن قوانین و مقررات سایت است.

قوانین و مقررات استوک پخش

  1. ساعت کاری ما روز های شنبه تا 5 شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 18:30 عصر است. باید دقت داشت پردازش و ارسال محصولات فقط در تایم اداری انجام خواهد شد. دقت داشته باشید که شما در 7 روز هفته و 24 ساعته امکان سفارش از طریق سایت را دارید.
  2. مجموعه ما همواره در تلاش است تا در آمار سایت دقت به عمل آورد اما اگر به اشتباه محصولی سفارش داده شود، اما آن محصول در فروشگاه موجود نباشد. استوک پخش این حق را دارد تا سفارش را لغو کند و وجه را مسترد نماید. اما شما می توانید سفارش خود را با محصولات موجود در سایت جایگزین کنید. 
  3. در صورتی که به هر دلیلی کالا مسترد شود یا سفارش لغو شود. و یا حتی سفارش تغییر پیدا کند که سفارش جدید قیمت پایین تری داشته باشد، وجه تا حداکثر 3 روز کاری استرداد خواهد یافت.
  4. طبق قوانین و مقررات سایت کاربران باید در حین ثبت سفارش دقت کامل را به عمل بیاوردند بدیهی است. در صورتی که اطلاعات ناقص وارد شود امکان ارسال مرسوله وجود نخواهد داشت. همچنین در صورتی که آدرس و شماره تلفن اشتباه ارسال شود امکان دارد محصول به آدرس دیگری فرستاده شود در این استوک پخش هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد.
  5. محصولات ما با توجه به مقررات تنها 7 روز امکان استرداد خواهند داشت بدیهی است. بنابراین حتما بعد از دریافت محصول بررسی های لازم را به عمل آورید.
  6. گارانتی 6 ماهه رایگان و یا 1 ساله ما برای اطمینان از خرید می باشد بدیهی است. در صورتی که سیستم به صورت خودکار دچار مشکل شود شامل این گارانتی خواهد بود. در غیر این صورت از گارانتی خارج است.

بدیهی است در آینده این متن به عنوان قوانین و مقررات مجموعه استوک پخش امکان ویرایش و تغییر خواهد داشت.